ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

1.    Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за Управител в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“,  предлага сключване на трудов договор със следното лице по обявената длъжност:

    Управител - Вх. №4/31.08.2023 г.

2.    Списък на оценени и класирани кандидати за Управител на социалната услуга „Център за обществена подкрепа „Света Петка“:


Вх. №/дата    точки
Вх. №4/31.08.2023 г.    24 т.
Вх. №2/22.08.2023 г.    22 т.
Вх. №1/14.08.2023 г.    19 т.
Вх. №3/22.08.2023 г.    18 т.

Споделете в социалните мрежи:

       1. Поземлен имот с идентификатор 41112.41.81 по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, местност Хисарлъка с площ 1299,00 / хиляда двеста деветдесет и девет / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: ниско застрояване /до 10 m/. Предишен идентификатор: 41112.41.1, 41112.41.5, 41112.41.70, 41112.41.10 Номер по предходен план: 5, кв. 204, парцел XI, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.41.83, 41112.41.10, 41112.41.79, 41112.504.1326 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот №15-26658-13.01.2022 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: гр.Кюстендил, местност Хисарлъка. За имота има издадена Заповед № РД-00-297/17.03.2021г. – Начална тръжна цена   71 700 лева, без ДДС   и стъпка за наддаване в размер на  3000 лева.
2. Поземлен имот с идентификатор 41112.41.78 по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, местност Хисарлъка с площ 3761,00 / три хиляди седемстотин шестдесет и един / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: ниско застрояване /до 10 m/. Предишен идентификатор: 41112.41.70 Номер по предходен план: 70, кв. 204, парцел XIII, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.1326, 41112.41.79, 41112.41.10, 41112.504.1323, 41112.504.1325 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот № 15-331080-27.03.2023 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: гр.Кюстендил, местност Хисарлъка.За имота има издадена Заповед  № РД-00-397/15.03.2023 год. по чл.16 от ЗУТ – Начална тръжна цена   281 500 лева, без ДДС   и стъпка за наддаване в размер на  5000 лева.
           3. Поземлен имот с идентификатор 41112.525.4499 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, м. „Хисарлъка“  с площ 1 507 кв. м. одобрени със заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, номер по предходен план: квартал 471, парцел  IХ. Стар номер 85,93.  За имота има издадена Заповед № РД-00-323/01.03.2023 год.по чл.16 от ЗУТ – Начална тръжна цена  89 150 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  3000 лева.                                                         
4. Незастроен урегулиран поземлен имот VI – общ., кв.28 по регулационния план на с. Драговищица, общ. Кюстендил, с площ 923.00 / деветстотин двадесет и три / кв.м., при граници и съседи: от север улица, от изток УПИ II-393; УПИ III-394; УПИ IV, съгласно скица №838/24.11.2022 г., издадена от Община Кюстендил  - Начална тръжна цена 9 400 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  300 лева.                                                           
            5. Незастроен поземлен имот  с идентификатор 41112.503.4480  по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил,  ул. Дондуков с площ 487.00 /четиристотин осемдесет и седем / кв.метра.  Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). Предишен идентификатор: 41112.503.265; 41112.500.1776. Номер по предходен план: квартал 25, парцел II, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.500.1776, 41112.503.265, 41112.503.4479 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот № 15-570710-02.07.2020 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес:гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“- Начална тръжна цена 40 700 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 2000 лева.                                                                                 

Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
    След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея.      
Търга да се проведе на 03.10.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
             При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 10.10.2023 год., при същите условия.    
 Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 29.09.2023 год., включително и до 06.10.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 29.09.2023 год., включително и до 06.109.2023 год.  включително – за повторния търг.

Споделете в социалните мрежи:

Тази година за девети поред път в България ще бъде отбелязана Европейската седмица на спорта #BeActive с различни спортни прояви за насърчаване на активното спортуване и популяризиране на българския спорт.
         Община Кюстендил прие поканата от Министерство на младежта и спорта за партньорство за провеждане на Европейска нощ на спорта #BeActive Night в гр. Кюстендил на 23 септември 2023 г.
         По традиция Европейска седмица на спорта се открива официално на 23 септември във всички държави от ЕС със събитие, посветено на спорта. През 2023 г. официалното откриване на Европейската седмица на спорта ще се състои от 18:00 ч. преди началото на Европейската нощ на спорта #BeActive Night пред Националния дворец на културата в гр. София.
         В тази връзка, Община Кюстендил организира спортен празник, с който да отбележи откриването на Европейската седмица на спорта и Европейската нощ на спорта на 23 септември 2023 г. от 18:00 ч. на площад „Велбъжд“. Програмите на Нощта на спорта в гр. София и гр. Кюстендил ще се синхронизират в часовете на провеждане, като ще се излъчват на екран в двата града избрани елементи от тях.

Споделете в социалните мрежи:

Кюстендил, 5-ти септември 2023 г. – Училищна Телерик Академия - най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 3-ти до 12-ти клас, обяви нов прием за школите си през учебната 2023/2024 година. Над 2000 деца и младежи в 3-12 клас ще могат да се обучават безплатно на програмиране и дигитални технологии в 100 школи в 40 населени места. Всеки ученик има възможност да стане част от тази невероятна инициатива, дори и без предварителни познания в областта на технологиите. Кандидатстването е отворено онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия до 5-ти октомври.

Обученията ще се провеждат в рамките на учебната година и ще са с продължителност 72 часа. Програмите в гр. Кюстендил се реализират в сътрудничество с ПМГ „Проф. Ем. Иванов“ и с подкрепата на Община Кюстендил.

„Щастлив съм, че с пълни сили продължаваме да подготвяме следващите поколения за дигиталното бъдеще. От 2017 г. насам в Училищна Телерик Академия открихме 630 школи, достигнахме до 50 населени места и приехме над 14,000 ученици! През тези години научихме, че учениците имат различни интереси в сферата на технологиите и учителите имат нужда от съвременни учебни материали. От своя страна училищата се стремят да осигуряват допълнителни занимания, с които да ангажират и засилят интереса на учениците. Именно затова с екипа започнахме интегриране на програми в училищата в страната. Докато постигнем мащаб с новия модел, през 2023-2024 учебна година ще открием 100 безплатни школи.“, коментира Петър Шарков, изпълнителен директор на Училищна Телерик Академия.

Кандидатстване и приемен тест

Процесът на кандидатстване става онлайн през сайта на Училищна Телерик Академия и включва попълване на форма за кандидатстване, както и приемен тест, който трябва да бъде решен до 5-ти октомври.

Разпределение на програми по възрастови групи

Обученията за 5-7 клас развиват ключови дигитални умения, а учениците могат да изберат програмата „Алгоритмично програмиране“.

Обученията за 8-11 клас подпомагат кариерната ориентация на учениците и тяхната последваща професионална реализация, чрез практическа насоченост и модерна програма. Те могат да участват в програмата „Уеб програмиране“.

Обученията за 12 клас ще се провеждат в онлайн формат и ученици от цялата страна могат да кандидатстват за една от двете програми – „Разработка на игри“ и „Уеб програмиране“.

Повече информация за програмите може да бъде намерена на сайта на Училищна Телерик Академия.

За допълнителна информация: telerikacademy.com/school или във Facebook.

Училищна Телерик Академия е най-мащабната безплатна ИТ инициатива за ученици от 3-ти до 12-ти клас в България. Нейната мисия е да подготвя следващите поколения за професиите на дигиталното бъдеще с интерактивни програми, достъпни за всички ученици.

От създаването ѝ през 2010 г. до днес, тя е обучила над 20 000 деца и младежи на възраст между 7 и 18 г. на програмиране и дигитални технологии. Изследване потвърди, че програмите на Училищна Телерик Академия помагат на учениците да усвоят широк спектър от дигитални и когнитивни умения, да се развият като личности, както и най-важното - голяма част да намерят своята професионална реализация в България!

През последните 6 години инициативата разшири мащаба значително, благодарение на стратегическото партньорство с Фондация „Америка за България“, както и подкрепата от общини, компании, частни дарители и партньори.

За контакт, Училищна Телерик Академия

Еmail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с приключване на дейността по изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и Заповед № РД01-0971/14.06.2023 г. на ИД на АСП, Община Кюстендил представя следнотo:

 

ГРАФИК СЪБЕСЕДВАНЕ С ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

„ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА“

Гр. Кюстендил, кв. „Герена“, ул. „Кокиче“№16

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

 

13.09.2023 ГОД. (СРЯДА)

 

1.         

13.09.2023 г.

Вх. №5/16.08.2023г

15:50ч.

2.         

13.09.2023 г.

Вх. №1/15.08.2023г.

16:00ч.

3.         

13.09.2023 г.

Вх. №2/15.08.2023г.

16:10ч.

4.         

13.09.2023 г.

Вх. №3/15.08.2023г.

16:20ч.

5.         

13.09.2023 г.

Вх. №4/15.08.2023г.

16:30ч.

6.         

13.09.2023 г.

Вх. №6/16.08.2023г.

16:40ч.

 

 

             14.09.2023 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)

 

7.         

14.09.2023 г.

Вх. №7/17.08.2023г.

14:00ч.

8.         

14.09.2023 г.

Вх. №8/17.08.2023г.

14:10ч.

9.         

14.09.2023 г.

Вх. №9/18.08.2023г.

14:20ч.

10.    

14.09.2023 г.

 Вх. №10/21.08.2023г.

14:30ч.

11.    

14.09.2023 г.

 Вх. №11/21.08.2023г.

14:40ч.

12.    

14.09.2023 г.

 Вх. №12/21.08.2023г.

14:50ч.

 

 

15.09.2023 ГОД. (ПЕТЪК)

 

13.    

15.09.2023 г.

 Вх. №13/22.08.2023г.

14:00ч.

14.    

15.09.2023 г.

 Вх. №14/22.08.2023г.

14:10ч.

15.    

15.09.2023 г.

 Вх. №15/22.08.2023г.

14:20ч.

16.    

15.09.2023 г.

 Вх. №16/22.08.2023г.

14:30ч.

17.    

15.09.2023 г.

 Вх. №17/24.08.2023г.

14:40ч.

18.    

15.09.2023 г.

 Вх. №18/24.08.2023г

14:50ч.

19.    

15.09.2023 г.

 Вх. №19/25.08.2023г.

15:00ч.

20.    

15.09.2023 г.

 Вх. №20/25.08.2023г

15:10ч.

21.    

15.09.2023 г.

 Вх. №21/25.08.2023г.

15:20ч.

22.    

15.09.2023 г.

 Вх. №22/28.08.2023г.

15:30ч.

23.    

15.09.2023 г.

Вх. №25/29.08.2023г.

15:40ч.

24.    

15.09.2023 г.

Вх. №26/30.08.2023г.

15:50ч.

25.    

15.09.2023 г.

Вх. №27/30.08.2023г.

16:00ч.

26.    

15.09.2023 г.

Вх. №28/30.08.2023г.

16:10ч.

27.    

15.09.2023 г.

Вх. №29/30.08.2023г.

16:20ч.

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА

 НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 45

 

Споделете в социалните мрежи:

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

 

 

08.09.2023 ГОД. (Петък)

 

1.         

08.09.2023 г.

Вх. №1/14.08.2023г

15:20ч.

2.         

08.09.2023 г.

Вх. №2/22.08.2023г.

15:30ч.

3.         

08.09.2023 г.

Вх. №3/22.08.2023г.

15:40ч.

4.         

08.09.2023 г.

Вх. №4/31.08.2023г.

15.50ч.

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА

 НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с приключване на дейности по изпълнението на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и Заповед №РД01 – 1094/30.06.2023г. на ИД на АСП, Община Кюстендил предоставя следното:

 

График за събеседване на допуснати кандидати

 

ЗА „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ“

с. Лозно, общ. Кюстендил

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

08.09.2023 ГОД.(ПЕТЪК)

1.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1597/15.08.2023г.

08:30 ч.

2.                  

08.09.2023г.

Вх. №94-00-3219/16.08.2023г.

08:40 ч.

3.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1616/16.08.2023г.

08:50 ч.

4.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1615/16.08.2023г.

09:00 ч.

5.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1596/15.08.2023г.

09:10 ч.

6.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1595/15.08.2023г.

09:20 ч.

7.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1607/15.08.2023г.

09:30 ч.

8.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1628/17.08.2023г.

09:40 ч.

9.                  

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1627/17.08.2023г.

09:50 ч.

10.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1631/17.08.2023г.

10:00 ч.

11.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1629/17.08.2023г.

10:10 ч.

12.             

08.09.2023г.

Вх. №94-00-3246/18.08.2023г.

10:20 ч.

13.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1641/21.08.2023г.

10:30 ч.

14.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1655/21.08.2023г.

10:40 ч.

15.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1642/21.08.2023г.

10:50 ч.

16.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1656/21.08.2023г.

11:00 ч.

17.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1668/21.08.2023г.

11:10 ч.

18.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1669/21.08.2023г.

11:20 ч.

19.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1670/22.08.2023г.

11:30 ч.

20.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1699/23.08.2023г.

11:40 ч.

21.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1687/23.08.2023г.

11:50 ч.

22.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1701/23.08.2023г.

13:00 ч.

23.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1714/24.08.2023г.

13:10 ч.

24.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1715/24.08.2023г.

13:20 ч.

25.             

08.09.2023г.

Вх. №93-00-1721/24.08.2023г.

13:30 ч.

26.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3368/28.08.2023г

13:40 ч.

27.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3371/29.08.2023г.

13:50 ч.

28.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3395/30.08.2023г.

14:00 ч.

29.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3390/30.08.2023г.

14:10 ч.

30.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3391/30.08.2023г.

14:20 ч.

31.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3394/30.08.2023г.

14:30 ч.

32.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3408/31.08.2023г.

14:40 ч.

33.             

08.09.2023г.

Вх.№94-00-3423/31.08.2023г.

14:50 ч.

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

 

КАБИНЕТ 45

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с приключване на дейности по изпълнението на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. и Заповед № РД01-1355/26.07.2023г. на ИД на АСП, Община Кюстендил представя следнотo:

График за събеседване с допуснати кандидати                   

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

      12.09.2023 ГОД. (ВТОРНИК)

1.                  

12.09.2023г.

Вх. №ДЦ-3/21.08.2023г.

14:00ч.

2.                  

12.09.2023г.

Вх. № ДЦ-1/18.08.2023г.

14:10ч.

3.                  

12.09.2023г.

Вх. № ДЦ-2/ 21.08.2023г.

14:20ч.

4.                  

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-4/21.08.2023г.

14:30ч.

5.                  

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-5/21.08.2023г.

14:40ч.

6.                  

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-6/21.08.2023г.

14:50ч.

7.                  

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 7/21.08.2023г.

15:00ч.

8.                  

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 8/21.08.2023г.

15:10ч.

9.                  

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 9/ 21.08.2023г.

15:20ч.

10.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 10/21.08.2023г.

15:30ч.

11.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-11/21.08.2023г.

15:40ч.

12.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-12/21.08.2023г.

15:50ч.

13.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-14/21.08.2023г.

16:00ч.

14.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-15/21.08.2023г.

16:10ч.

15.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 16/22.08.2023г.

16:20ч.

16.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ-17/22.08.2023г.

16:30ч.

17.             

12.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 18/23.08.2023г.

16:40ч.

 

 

13.09.2023 ГОД. (СРЯДА)

 

18.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 19/23.08.2023г.

14:00ч.

19.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 20/24.08.2023г.

14:10ч.

20.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 21/24.08.2023г.

14:20ч.

21.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 22/28.08.2023г.

14:30ч.

22.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 24/29.08.2023г.

14:40ч.

23.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 26/29.08.2023г.

14:50ч.

24.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 27/30.08.2023г.

15:00ч.

25.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 29/30.08.2023г.

15:10ч.

26.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 30/30.08.2023г.

15:20ч.

27.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 31/31.08.2023г.

15:30ч.

28.             

13.09.2023г.

Вх.№ ДЦ- 32/31.08.2023г.

15:40ч.

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

 

КАБИНЕТ 45

 

Споделете в социалните мрежи:

Център за работа с деца на улицата „Св. Стилиян“


Във връзка с дейността  на Център за работа с деца на улицата, Заповед № РД01-0414/10.03.2023г. на ИД на АСП и  Решение №1037/30.03.2023  г. на ОбС-Кюстендил и Заповед №РД-00-1036 от 18.07.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил,
Център за работа с деца на улицата представя следното :

1.Психолог- 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:
1)  Завършено висше образование;
2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4)  Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или образователна сфера и работа с уязвими групи е предимство;
5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.      
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.




Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 - Заявление - по образец - Приложение 1;
-  Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3

        Място и срок за подаване на документите:                                             
 Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3 от 29.08.2023 г. до 15.09.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  на Център за работа с деца на улицата гр. Кюстендил, ул. Власина , № 3 и на сайта на Община Кюстендил.
     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

        Телефон за информация: 078/986186

ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 19.09.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА, ГР.КЮСТЕНДИЛ, УЛ.“ВЛАСИНА“ , № 3  И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

1. Социален работник – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Опит не се изисква

Основни задължения и отговорности за длъжността:
1.    Организационни
1.1.    Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
1.2.    Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността, резидентни услуги и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
1.3.    Запознава родителя/настойника на новопостъпилия потребител по достъпен начин с услугата, с другите потребители, с правилата в ДЦДУ, с реда и начина на подаване на жалби;
1.4.    Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва социална подкрепа;
1.5.    Отговаря за изготвянето на индивидуална оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от ДЦДУ;
1.6.    Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на индивидуалната оценка на потребностите;
1.7.    Координира дейностите на персонала на ДЦДУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на ДЦДУ, техните семейства;
1.8.    Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
1.9.    Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
1.10.    Организира и участва в актуализирането на индивидуалната оценка на потребностите и индивидуален план за подкрепа в срок, съгласно законодателството.
1.11.    Оказва консултативна и пряка помощ на директора на ДЦДУ по отношение организиране и поддържане на добър психоклимат и социална микросреда в центъра;
1.12.    Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ДЦДУ и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
1.13.    Участва в организираните обучения, методически дни и супервизии на персонала;
1.14.    Приема от прекия си ръководител и други задължения, способстващи за развитие на услугата и социалните дейности в Община Кюстендил като цяло;
1.15.    Не разпространява информация за лица и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните задължения, познава и спазва Етичния кодекс.

2.    Оперативни
2.1. Отговаря за:
- Качествено и в срок изпълнение на поставените задачи;
- Опазване на здравето и живота на децата;
2.2. Спазва вътрешния трудов ред;
2.3. Носи отговорност за настъпили вреди от несвоевременно предадена информация;
2.4. Спазва и прилага всички нормативни актове, уреждащи дейността на услугата;
2.5. Отговаря за опазване на повереното имущество, наличието и изправността на техническото и офис оборудване;
2.6. Следи за реда в социалната услуга и предприема мерки при нарушаването му според Правилата в ДЦДУ и докладва на директора за административни нередности;
2.7. Оценява риска за потребителите и  дава предложение за отстраняването му.

3. Административни
3.1. Поддържа и актуализира документацията за потребителите, свързана с неговата работа;
3.2. Спомага за организирането на срещите по случаите на ДЦДУ;
3.3. Участва в седмичните / месечните планирани срещи на екипа;
3.4.    Изготвя месечни доклади за дейността си, съобразно изисквания формат;
3.5.    Предоставя информация, включваща данни за отработени часове, болнични и т.н., и  информира директора за всяка настъпила промяна;
3.6. Извършва и други административни задачи, свързани с организацията на работа в ДЦДУ.

V. ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ

1. Взема решения, произтичащи от изпълнение на преките си задължения след съгласуване с директора на ДЦДУ.
2. Подпомага вземането на решения като изготвя становища, предложения и други.
3. Самостоятелно планира изпълнението на поставените задачи в определения срок и обем.
 
 
 

Изискват се следните документи:
 
  - Заявление свободен текст
  - CV по Европейски стандарт
  - Диплома за завършено образование- копие
 
1. Медицински специалист – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;

1. Организационни

3.1.    1.1. Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на ДЦДУ.
3.2.    1.2. Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си.
3.3.    1.3. Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите.
3.4.    1.4. Изпълнява и други конкретно поставени задачи от директора на ДЦДУ, свързани с изпълняваната длъжност.
3.5.    1.5. Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на индивидуални оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ДЦДУ и в преразглеждането им.
3.6.    1.6. Контролира  хигиенния режим в социалната услуга - следи за  реда и чистотата в помещенията на услугата, съобразно санитарно – хигиенните изисквания.
3.7.    1.7. Спазва всички критерии, стандарти и процедури, защитавайки потребителите;
3.8.    1.8. Работи по годишна програма, месечен график и изготвя месечен отчет;
3.9.    1.9. Води необходимата документация и отчетност;
3.10.    1.10. Спазва правилата за конфиденциална информация, свързана с потребителите на ДЦДУ.
3.11.    1.11. Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите.
3.12.    1.12. Следи за навременното актуализиране на здравните книжки на персонала.
3.13.    1.13. Съвместно със социален работник подготвя документите на потребителите на социални услуги за изготвянето на ЛКК, ТЕЛК, за личен лекар и др.;
3.14.    1.14. Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.
3.15.    1.15. Стимулира потребителите за участие в занимания по интереси.
3.16.    1.16. Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия.
3.17.    1.17. Изпълнява домакински задължения, като част от ежедневната дейност в ДЦДУ.
3.18.    1.18. Не разпространява информация за лица и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните задължения, познава и спазва Етичния кодекс.

2. Оперативни

2.1. Отговаря за:
- Качествено и в срок изпълнение на поставените задачи;
- Опазване на здравето и живота на децата;
2.2. Спазва вътрешния трудов ред;
2.3. Носи отговорност за настъпили вреди от несвоевременно предадена информация;
2.4. Спазва и прилага всички нормативни актове, уреждащи дейността на услугата;
2.5. Отговаря за опазване на повереното имущество, наличието и изправността на техническото и офис оборудване;
2.6. Следи за реда в социалната услуга и предприема мерки при нарушаването му според Правилата в ДЦДУ и докладва на директора за административни нередности;
2.6. Оценява риска за потребителите и дава предложение за отстраняването му.

3. Административни

3.1. Участва в седмичните / месечните планирани срещи на екипа;
3.2. Изготвя месечни доклади за дейността си, съобразно изисквания формат;
3.3.    Предоставя информация, включваща данни за отработени часове, болнични и т.н., и  информира директора за всяка настъпила промяна;
3.5. Извършва и други административни задачи, свързани с организацията на работа в ДЦДУ.


V. ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ

1. Взема решения, произтичащи от изпълнение на преките си задължения след съгласуване с директора на ДЦДУ.
2. Самостоятелно планира изпълнението на поставените задачи в определения срок и обем.
 
 Изискват се следните документи:
 
  - Заявление свободен текст
  - CV по Европейски стандарт
  - Диплома за завършено образование- копие
 

 Място и срок за подаване на документите:
 
  Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ДЦДУ „Вяра, надежда, любов“  от 28.08.2023г. до 08.09.2023г. включително.
  Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 08.09.2023г. .
 
  Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на в Дневен център  за деца с увреждания на адрес: гр. Кюстендил,                 ул.  „11- ти Август” № 7 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 0899 230 864/ 0879 441 525
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 11.09.2023 г. на информационното табло на дневен център за деца с увреждания, гр. Кюстендил, ул. „11-ти Август ”№ 7 и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт