IT1
В ХГ "Владимир Димитров-Майстора" в Кюстендил продължава 16-ата Световна среща на българските медии
Договор за сътрудничество между БТА - от генералния директор на агенцията Кирил Вълчев, и кмета на Кюстендил Петър Паунов - за съвместно отразяване на 140 години от рождението на Владимир Димитров-Майстора, беше подписан днес, в рамките на шестнадесетата Световна среща на българските медии, организирана от БТА, която се провежда в Рилския манастир и в Кюстендил.
Днес е доста символен ден - Денят на Св. апостол евангелист Лука, който се счита за първия християнски иконописец, каза генералният директор на БТА Кирил Вълчев. Той посочи, че и вчера, в Рилския манастир, където започна Световната среща на българските медии, на най-лично място е поставена картина, нарисувана от Владимир Димитров-Майстора, на която е изобразена Светата обител.
"Майстора е пример за съчетаване на националното със световното, но и пример за духовна красота в картините си", каза още Вълчев. Той разказа за случка, в която художникът рисувал селяни, които ядат грозде. По-късно, се оказало, че се събрали кокошките от района, за да кълват гроздето, което той бил нарисувал. Майстора казал тогава: "Барем кокошките можем да излъжем", разказа Кирил Вълчев.
"От храма на Св. Иван вчера, днес преминаваме към храма на Майстора и се надявам да се чувствате уютно", каза кметът на Кюстендил Петър Паунов, пред участниците и гостите на 16-ата среща на българските медии, организирана от БТА. Той посочи, че в деня на Свети Лука - покровителят на художниците, предстои да бъде открита и изложба от тазгодишния пленер на името на светеца.
"Преди панела за надеждата, надявам се в програмата да можем да вградим и панела за красотата и любовта, който може да даде само Майстора и Кюстендил. Надявам се да внесете уют и да върнете и във вашите медии онова, което рисуваме в последните години на противоречия", каза кметът Паунов.
"Днес поставяме началото, с договор между БТА и Община Кюстендил, за отразяването на 140-та годишнина на Владимир Димитров. БТА ще отразява всички прояви, свързани с тази бележита годишна", каза Кирил Вълчев. Той се обърна и към представителите на медиите, участващи в Световната среща, да предоставят особено място в изданията си и на Майстора, и на Кюстендил.
За предстоящата на 1 февруари 140-та годишнина на Владимир Димитров-Майстора, галерията в Кюстендил ще покаже около 300 негови произведения, като в нея ще бъдат експонирани около 300 творби, различни от постоянната изложба на Майстора в галерията, разказа за БТА директорът на галерията Валентин Господинов. "За целта в момента се реставрират произведения на Майстора, а други 150 ще бъдат рамкирани. Предвиждаме да затъмним около 3/4 от галерията, за да експонираме творби, които са на хартиен носител, за да не бъдат атакувани от инфрачервени лъчи. Ще бъдат представени подготвителни рисунки на Майстора, акварели, тушове, цветни моливи и между тях ще има не по-малко от 15 неизвестни произведения на Майстора", разказа още в аванс Господинов.
В деня на рождението на Майстора, 1 февруари, традиционно се връчва и националната награда за живопис на името на Майстора. Тя е учредена от Община Кюстендил, Министерството на културата и Съюза на българските художници.
Световната среща на българските медии се организира в партньорство с Рилската света обител, община Кюстендил, националния дарителски фонд "13 века България", Държавния културен институт към министъра на външните работи, студентското читалище "Свети Климент Охридски", сдружение "Глас" - Босилеград, "България ер", Сдружението за модерна търговия, Пощенска банка, EasyPay.
Срещата се провежда при стриктно спазване на противоепидемичните мерки срещу разпространението на CОVID-19, въведени със заповеди и актове на публичните органи.
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:
ДАТА КАНДИДАТ ЧАС
06.10.2021 г. Татяна Александрова Панова 10:00 ч.
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:
I. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:
№ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ МОТИВИ
1. Татяна Александрова Панова Отговаря на изискванията
за длъжностите „юрисконсулт“ и „старши юрисконсулт“ в отдел „Правни дейности“ при Дирекция „Правни дейности и обществени поръчки” - Общинска администрация - Община Кюстендил
На основание чл.44, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следните кандидати, с най-висок окончателен резултат:
за длъжността „юрисконсулт“
Първо място: Вх. № 94-00-3108/27.08.2021 г.
за длъжността „старши юрисконсулт“
Първо място: Вх. № 94-00-3228/27.08.2021 г.
Второ място: Вх. № 94-00-3107/27.08.2021 г.
Списък на оценени и класирани кандидати за персонал в „център за грижа за лица с умствена изостаналост“, с. Вратца
по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020
Списък на оценени и класирани кандидати за персонал в „дневен център за подкрепа на лица с различна форма на деменция“
по проект „Нова грижа за хората с увреждания в община Кюстендил”, процедура „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – ЕТАП 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020
ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Подкрепа за преодоляването на последиците от кризата, предизчикана от пандемията от COVID-19, и подготовка за екологично, цифрово и устойчиво възстановяване на икономиката“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следната длъжност:
• Социален медиатор – 1 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Социален медиатор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява приема на потребители в Центъра;
2/ Подпомага дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
3/ Съдейства за изготвянето на графиците на персонала по предоставяне на услугата;
4/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги в Центъра;
5/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация на Центъра;
6/ Организира изготвянето на оценка на потребностите и индивидуалните планове на потребителите;
7/ Отговаря за изпълнетието на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;
8/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;
9/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;
10/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост;
11/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;
12/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
13/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Общинска Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендилщ. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1 от 13.09.2021 г. до 15.09.2021 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 16.09.2021 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.
На основание чл.127 ал.1 от Закона за устройство на територията УВЕДОМЯВАМ всички заинтересувани физически и юридически лица, че е организирано обществено обсъждане на проект за „Частично изменение на действащия Общ устройствен план на Община Кюстендил и Подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) за промяна предназначението на земеделски имот с идентификатор № 44183.51.95 в м.“ПЛАДНИЩЕ“ с. Лозно, общ. Кюстендил, с цел реализиране на индивидуално жилищно строителство.
Обсъждането ще се проведе на 13.09.2021г. от 10.00 часа в кметството на с. Лозно, Община Кюстендил.
Проектите се намират в кметството и са на разположение на заинтересованите страни.
Възложител на проекта : Петър и Лиляна Матуски