ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Близо 900 кг пластмаса бяха събрани в неделния ден, сортирани и предадени за рециклиране в предоставените жълти контейнери от ЕКОПАК.

С огромно желание се  включиха в инициативата цели семейства, ученици от различни училища, читалища и деца от детски градини.

Тази година сред творбите, от които участниците можеха да избират, бяха Приключенията на Хъкълбери Фин и Том Сойер, "Анн от фермата "Грийн Гейбълс", "Доктор Дулитъл" и много др. За най-малките имаше  лимитирано издание „Къде отива боклукът“, а за обичащите разходките сред природата – „На планина с деца“ предоставени специално за кампанията от „Издателство Ракета”. Ново издание и на един от най-великите английски писатели – Оскар Уайлд, събиращо негови разкази, зарадва участниците.

Кампанията е подкрепена от Община Кюстендил и организирана от издателството Smart Books и фондация Credo Bonum.

Споделете в социалните мрежи:

Обработката ще се състои през деня на тревните площи в парк „Хисарлъка“ и детските площадки в града, а след 21:00 часа на останалата част зелени площи и ще бъде извършена от фирма „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.

При неблагоприятни метеорологични условия, планираното пръскане може да бъде изместено за друг благоприятен ден.

Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  други ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари.

Площите ще бъдат третирани с препарат Бандит 10ЕВ, карантинният срок е 24 часа.

Обработваните тревни площи ще бъдат както следва:

  1. ГРАДСКА ЧАСТ
  2. Тревна площ кв. „Запад“    
  3. Тревна площ „Гаров площад“
  4. Тревна площ при Драматичен театър „Крум Кюлявков“
  5. Тревна площ при централна градска част, сградата на Община Кюстендил и магазин „Билла“
  6. Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“                                 
  7. Тревни площи при Курортна поликлиника, Художествената галерия, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
  8. Тревни площи при Чифте баня, Дервиш баня и почивна станция на ЛПВЦ-БДЖ.
  9. Тревни площи при лятно кино, Ловен дом
  10. Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
  11. Тревна площ кв. „Младост“ и кв. „Колуша“                                 
  12. Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
  13. Тревни площи около Животинския пазар
  14. КВАРТАЛ ИЗТОК

КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства              

III.    Парк „ХИСАРЛЪКА“ – тревни площи

Споделете в социалните мрежи:

Днес, отбелязвайки Световения ден на околната среда, общинска администрация, общински съветници и граждани се включиха в организираното почистване на град Кюстендил.

Над 60 човека обхванаха три  района на града - река Банщица при плажа, градинката при Езерата и района на старото кино на пазара. 

При почистването бяха събрани над 95 чувала с боклук и извозени с камион от ОП “Чистота”. 

“Благодарим на всички, които се включиха и са съпричастни. Надявам се повече хора да се включат в предстоящите инициативи, да знаем, че всяка ръка е ценна и най- вече да пазим околната среда”, коментира кметът Петър Паунов.

Днес на 5 юни отбелязваме Световен ден на околната среда. През годините честването на този ден се е превърнало в значима глобална платформа за ангажиране на обществото в проблематиката за опазване на околната среда в множество държави. Това е добра възможност за хората да допринесат в грижата за околната среда, обединявайки индивидуалните си усилия в позитивно въздействие върху планетата.

 

Споделете в социалните мрежи:

Кюстендил отбеляза с тържествено слово Денят на Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България.

Тази година се навършват и 145 години от гибелта на поета-революционер Христо Ботев.

В знак на почит към паметта на загиналите за свободата и независимостта на България на паметника на „Булаир“, венци и цветя бяха поднесени от областния управител инж. Александър Пандурски, кмета Петър Паунов, зам.-кметовете Росица Плачкова, Радмила Рангелова и Светослав Василев,  председателя на Общински съвет - Кюстендил Иван Андонов и общински съветници, политически партии, граждани, граждански сдружения и организации.

Церемонията премина под звуците на Общинския духов оркестър, а след воя на сирените бяха припомнени основни момента от живота, делото и саможертвата на Ботев.

     

Споделете в социалните мрежи:

Честит празник, мили деца!

Днес е радостно и светло. Ден – благословен!

Нека усмивката винаги озарява Вашите лица, защото Вие сте нашата радост, гордост и бъдеще!

Бъдете здрави, безгрижни и щастливи!

ЧЕСТИТ ПЪРВИ ЮНИ!

Споделете в социалните мрежи:

Националната екокампания ще се проведе на 6 юни (неделя) на паркинга пред хипермаркет „Кауфланд“ (бул. Македония №10). Събитието е с начален час 10:00 и ще продължи до 13:00 часа.

Всеки, който донесе килограм годна за рециклиране пластмаса, ще получи книга по избор.

Тази година сред творбите, от които участниците могат да избират, ще са Приключенията на Хъкълбери Фин и Том Сойер, "Анн от фермата "Грийн Гейбълс", "Доктор Дулитъл" и др. За най-малките ще има лимитирано издание „Къде отива боклукът“, а за обичащите разходките сред природата – „На планина с деца“ предоставени специално за кампанията от „Издателство Ракета”. Ново издание и на един от най-великите английски писатели – Оскар Уайлд, събиращо негови разкази, ще зарадва участниците.

Желаещите, които искат да се включат в „Книги за смет“, е препоръчително да носят пластмасата опразнена от съдържание, почистена и смачкана, за да заема по-малко място. Сред отпадъците, които няма да бъдат приемани, са блистери от лекарства, туби от масла и домакински електроуреди.

Кампанията, подкрепена от Община Кюстендил, е организирана от издателството Smart Books и фондация Credo Bonum.

От първото издание на „Книги за смет“ през 2013 г. досега в резултат на националната кампания у нас са рециклирани над 80 тона пластмасови отпадъци и са раздадени десетки хиляди книги.

 

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог и педиатър:

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2021 г.

 

За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец; може да видите тук.

- Автобиография - по образец; може да видите тук.

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 19.05.2021 г. до 17:00 часа на 25.06.2021 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 30.06.2021 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

  • 1. В Раздел I чл. 3 (1), текстът се изменя по следния начин:

Чл. 3. (1) Еднократните помощи се осигуряват със средства от общинския бюджет и се отпускат диференцирано, според поредността на децата, чиито родители са заявителите, както и съобразно степента на образование на родителите.

 

  • 2. В Раздел II чл. 7 (5) т. 4, текстът се изменя по следния начин:

Чл. 7 (5) т. 4 поредността на децата, чиито родители са заявителите;

 

  • 3. В Раздел III чл. 10 (5) текстът се изменя по следния начин:

Чл. 10 (5) При раждане на близнаци, еднократната финансова помощ се изплаща за всяко дете близнак, като сумата се определя, съобразно броя на предходните деца, чиито родители са заявителите.

 

  • 4. В Раздел IV чл. 14 (3) е техническа грешка.

 

  • 5. Настоящият Правилник за изменение и допълнение на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането на деца на територията на община Кюстендил влиза в сила в 7 – дневен срок от приемането му .

 

Правилник за изменение и допълнение на Правилник за отпускане на еднократна финансова помощ за насърчаване на раждаемостта и подпомагане на отглеждането на деца на територията на община Кюстендил е приет от Общински съвет - Кюстендил на ……………2021 г. и е подпечатан с официалния печат на Общинския съвет.

Мотиви може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

През целия ден мобилен очен кабинет ще преглежда предварително записалите се възрастни хора. За малките пациенти е определен отделен кабинет в сградата на ЦРДУ - гр. Кюстендил. Те ще се преглеждат с помощта на специална апаратура, закупена със средства събрани от благотворителената инициатива „Българската Коледа“.

Безплатните консултации ще продължат до 18 часа, като е предвидено да бъдат прегледани близо 41 възрастни хора и 79 деца.

Националната скринингова кампания на Български лекарски съюз , Българското дружество по офталмология и Байер България - "Зрението е всичко! Прегледай се!” цели да диагностицира най-честите социално - значими очни заболявания, да информира българското общество за важната роля на профилактиката, грижата за очното здраве и навременни очни прегледи.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт