РАБОТНИ МЕСТА В ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ (403)
Конкурсна комисия определена със Заповед №РД-00-787/30.04.2024година на Кмета на Община Кюстендил реши:
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 16.05.2024 г. от 09.00 ч. в административната сграда на община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1, заседателна зала ет. 2.
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 16.05.2024 г. в 11.00 ч. на посочени по – горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.
2. Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 13 /тринадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
Комисията определи минимален резултат „4“ /четири/, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия..
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kyustendil.bg.
Конкурсна комисия определена със Заповед №РД-00-786/30.04.2024 година на Кмета на Община Кюстендил реши:
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 17.05.2024 г. от 09.00 ч. в административната сграда на община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1, заседателна зала ет. 2.
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 17.05.2024 г. в 11.00 ч. на посочени по – горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:
1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.
2. Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 13 /тринадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
Комисията определи минимален резултат „4“ /четири/, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия..
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kyustendil.bg.
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „Старши юрисконсулт“ в отдел "Правни дейности и контрол за спазване на решенията на общински съвет" при дирекция "Правни дейности и обществени поръчки" Общинска администрация - Община Кюстендил
Допуска до конкурс кандидат: Заявление с вх.№93-00-816/18.04.2024 г.
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността главен експерт "Екология" в отдел "Екология" при дирекция "Строителство и устройство на територията" Общинска администрация - Община Кюстендил
Допуска до конкурс кандидат: Заявление с вх.№94-00-2257/22.04.2024 г.
Не допуска до участие в конкурс кандидат: Заявление вх.№94-00-2246/22.04.2024 г.
Основание за недопускане: Не са представени копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
Списък на оценени и класирани кандидати
I. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за патронажна грижа“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за патронажна грижа“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности.
II.Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за патронажна грижа“
1. Медицинска сестра
Вх. №/дата |
точки |
Вх.№86/23.04.2024г. |
12 |
III. Неявили се кандидати и отпаднали от подбора: Няма
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
На класирания на първо място кандидат от провеждане на конкурс за назначаването на един социален работник, предоставящ услугата „приемна грижа” към Областния екип по приемна грижа – Кюстендил, с работно място гр. Дупница, по проект „Повишаване на капацитета на служителите на Агенция за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила“ – Компонент 1
№ | Име Презиме Фамилия | Брой точки | |
общо | средно аритметично | ||
1. | Вх. № 94-00-2106/12.04.2024 г | 116 | 23 |
Неявили се кандидати и отпаднали от конкурса:
1. Вх. № 94-00-2075/11.04.2024 г.
2. Вх. № 94-00-2178/17.04.2024 г.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
№ | Дата | Кандидат | Час |
1. | 02.05.2024г. | Вх.№86/23.04.2024г. | 11.00 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил, кабинет 45
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
І. Допуснати кандидати до събеседване
№ | Допуснати кандидати | длъжност | мотиви |
1. | Вх.№86/23.04.2024г. | Медицинска сестра | Отговаря на изискванията |
I. Комисия назначена със Заповед на Управителя на ЦРДУ “Кокиче“ извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в Център за работа с деца на улицата “Кокиче“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:
II. Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на ЦРДУ “Кокиче“
1. Социален работник
Вх. №/дата |
точки |
Вх.№48/17.04.2024г. |
13 |
Вх.№50/17.04.2024г. |
10 |
Вх.№53/18.04.2024г. |
8 |
Вх.№40/16.04.2024г. |
7 |
Вх.№41/16.04.2024г. |
7 |
2. Психолог
Вх.№31/10.04.2024г. |
13 |
Вх.№50/17.04.2024г. |
11 |
Вх.№33/10.04.2024г. |
7 |
3. Педагог
Вх.№40/16.04.2024г. |
7 |
Вх.№49/17.04.2024г. |
5 |
III. Неявили се кандидати и отпаднали от подбора:
Вх. №36/12.04.2024г.
Вх. №29/08.04.2024г.
Вх. №47/17.04.2024г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Резултати от процедура за конкурс на един социален работник за Областен екип по приемна грижа може да видите тук
Още...
Център за работа с деца на улицата „Kокиче“ определя график за събеседване с допуснатите кандидати, както следва:
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ |
ЧАС |
24.04.2024 г. (сряда) |
|||
1. |
24.04.2024г. |
Вх.№31/10.04.2024г. |
15.10 ч. |
2. |
24.04.2024г. |
Вх.№47/17.04.2024г. |
15.20 ч. |
3. |
24.04.2024г. |
Вх.№33/10.04.2024г. |
15.30 ч. |
4. |
24.04.2024г. |
Вх.№48/17.04.2024г. |
15.40 ч. |
5. |
24.04.2024г. |
Вх.№50/17.04.2024г. |
15.50 ч. |
6. |
24.04.2024г. |
Вх.№41/16.04.2024г. |
16.00 ч. |
7. |
24.04.2024г. |
Вх.№53/18.04.2024г. |
16.10 ч. |
8. |
24.04.2024г. |
Вх.№40/16.04.2024г. |
16.20 ч. |
9. |
24.04.2024г. |
Вх.№29/08.04.2024г. |
16.30 ч. |
10. |
24.04.2024г. |
Вх.№49/17.04.2024г. |
16.40 ч. |
11. |
24.04.2024г. |
Вх.№36/12.04.2024г. |
16.50 ч. |
Събеседването ще се проведе на 24.04.2024 г. /сряда/ в сградата на Община Кюстендил – Кабинет 45
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа” /ЦПГ/ по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил“ за следната длъжност:
• Медицинска сестра – 1 щ. бр.;
За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори до 15.10.2024 г., могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1. Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор на кандидатите по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец - Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 22.04.2024 г. до26.4.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30
ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 29.04.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед РД-00-731/18.04.2024 г. обявява конкурс за длъжността НАЧАЛНИК ОТДЕЛ "ТРАНСПОРТ" при дирекция "Здравеопазване, образование, жилищна политика и транспорт" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Организира безопасното движение на територията на Общината, подмяна на вертикална сигнализация и освежаване на хоризонтална маркировка. Осигурява техническо обслужване на Комисията по безопасност на движението. Контролира издаването на разрешителни за извършване на таксиметрова дейност. Организира разпределението на субсидиите и компенсациите между транспортните дружества, на които е възложено транспортно обслужване на населението. Отговаря за изготвянето на транспортната схема.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•Професионално направление – машинно инженерство и транспорт
•Години професионален опит - 3 /три години и минимален ранг – III младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 7
•Ръководно ниво – 7Б
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
•Управленска компетентност - Планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността
•Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
5.Минимален размер на основната заплата – 933 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.
6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);
6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;
6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kyustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.
Във връзка с дейността на „Център за работа с деца на улицата“, Заповед №РД01-0971/14.06.2023 г. на ИД на АСП и Решение №1194/31.08.2023 г. на ОбС - Кюстендил
Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ представя следното:
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:
1. Вх.№29/08.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
2. Вх.№31/10.04.2024 г. - Психолог, Отговаря на изискванията
3. Вх.№33/10.04.2024 г. - Психолог, Отговаря на изискванията
4. Вх.№36/12.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
5. Вх.№40/16.04.2024 г. - Педагог-Социален работник, Отговаря на изискванията
6. Вх.№41/16.04.2024 г. - Социален работник, Отговаря на изискванията
7. Вх.№47/17.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
8. Вх.№48/17.04.2024 г. - Социален работник, Отговаря на изискванията
9. Вх.№49/17.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
10. Вх.№50/17.04.2024 г. - Социален работник-Психолог, Отговаря на изискванията
11. Вх.№53/18.04.2024 г. - Социален работник, Отговаря на изискванията