Обявление за провеждане на подбор на персонал за "Център за развитие на уязвими общности" /ЦРУО/ за следните длъжности:
- Ръководител - 1 щ. бр.;
- Психолог - 1 щ. бр.;
- Медицински специалист – 1 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
За обявените длъжности в "Център за развитие на уязвими общности" могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
- Ръководител - 1 щ. бр.;
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Област на образование – Социални, стопански и правни науки, здравеопазване и педагогически науки;
4) Професионален опит – минимум 2 /две/ години по специалността;
5) Добро познаване на нормативните актове, свързани с предоставяне на средства по европейски програми, социални/здравни услуги, посредничество за намиране на работа, трудова заетост и др.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦРУО, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените услуги;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Участва в комисии, анкети и мобилна работа на екипа;
5/ Извършва анализ на дейността на ЦРУО и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
6/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
9/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
11/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;
12/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
13/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените интегрирани услуги в центъра и в училището и детската градина;
14/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
15/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;
16/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
17/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРУО.
18/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
2. Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – Психология;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;
2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.
3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;
4/ Оказва практическа помощ на потребителите по психо-социални проблеми;
5/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.
6/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;
7/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;
8/ Подпомага персонала на Центъра при изпълнение на ежедневните им задължения.
9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график и месечни отчети;
10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.
- Медицински специалист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Област на образование – Здравеопазване
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове в здравната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Идентифицира родители в риск на деца от 4 до 6 годишна възраст от детска градина и деца от 1 –ви до 7-ми клас в училище;
2/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.
3/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;
4/ Повишава здравната култура на хората от целевите групи;
5/ Информира потребителите за здравните им права и насърчава семейното планиране;
6/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност.
7/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРУО;
8/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации;
9/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график и месечни отчети;
10/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, хора с увреждания и техните семейства, и безработни и/или неактивни лица;
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални и здравни услуги;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства, пълнолетни лица и общности.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление;
- Подбор на кандидатите по подадените документи;
- Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец изтеглете тук.
- Автобиография - по образец изтеглете тук.
- Копие от документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 08.05.2019 г. до 17.05.2019 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 20.05.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.