Димитър Велинов е роден 22.08.1986 г. в гр. София, отраснал, живеещ и работещ в гр. Кюстендил. Завършил е средно –специално образование „Счетоводство и контрол“ в ПГИМ „Йордан Захариев“ – гр. Кюстендил, випуск 2005 и Висше образование - Магистърската степен по специалността „Право“ в ЮЗУ „Неофит Рилски“ – гр. Благоевград през 2011 г. Занимавал се е с частен бизнес до 2017 г., когато печели конкурс за Юрисконсулт в Регионална здравна инспекция – Кюстендил, в която е работил до избирането му за Председател на Общински съвет – Кюстендил на 10.11.2023 г. Настоящият мандат на Общински съвет – Кюстендил 2023-2027 г. е трети за Велинов, като общински съветник.
Председател адрес: гр. Кюстендил, 2500, пл. "Велбъжд" №1, ст. 6 тел.: 078/ 551 120 e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Правомощия
Председателят на Общинския съвет: 1. свиква и ръководи заседанията на съвета, ръководи подготовката им; 2. координира работата на постоянните комисии и им разпределя работните материали според тяхната компетентност; 3. провежда срещи и консултации с председателите на постоянните комисии и на групите общински съветници, с представители на политически партии, обществени организации и граждани; 4. подпомага съветниците в тяхната дейност; 5. представлява общинския съвет пред външни лица и организации; 6. удостоверява с подписа си съдържанието на приетите от общинския съвет актове; 7. осигурява необходимите условия за работата на комисиите на общинския съвет и на общинските съветници; 8. упражнява контрол върху изразходването на средствата, предвидени за издръжка на общинския съвет; 9. удостоверява с подписа си съдържанието на протоколите от заседанията на общинския съвет; 10. определя местата в заседателната зала за общинските съветници, Кмета и заместник-кметовете на Общината, кметовете на кметства, кметските наместници, гости, граждани и журналисти; 11. следи за довеждане до знанието на гражданите на общината на всички актове, приети от общинския съвет; 12. нарежда нормативните актове, приети от общинския съвет, да бъдат доведени до знанието на гражданите на общината чрез публикуване в местния печат или на официалната Интернет-страница на общината (Интернет-страницата на НСОРБ); 13. организира по график с участието на общински съветници прием на граждани по населени места; 14. следи за спазване на този правилник; 15. изпълнява и други функции, възложени му от законите на Република България, общинския съвет и Правилника за организацията и дейността на Общинския съвет - Кюстендил.
|
|
Отчет за дейността на Общински съвет - Кюстендил, Мандат 2015-2019г. и неговите постоянни комисии за периода от 29 декември 2017г. до 28 юни 2018г.
Отчет за дейността на Общински съвет - Кюстендил, Мандат 2015-2019г. и неговите постоянни комисии за периода от 29 юни 2018г. до 28 декември 2018г.
Отчет за дейността на Общински съвет - Кюстендил, Мандат 2015-2019г. и неговите постоянни комисии за периода от 28 декември 2018г. до 27 юни 2019г.
Отчет за дейността на Общински съвет – Кюстендил, Мандат` 2019-2023 г.и неговите постоянни комисии за периода от 28 май 2020 г. до 26 ноември 2020 г.
Отчет за дейността на Общински съвет – Кюстендил, Мандат 2019-2023 г. и неговите постоянни комисии за периода от м. май 2021 г. до м. октомври 2021 г.
Отчет за дейността на Общински съвет – Кюстендил, Мандат 2019-2023 г. и неговите постоянни комисии за периода от 28 октомври 2021 г. до 26 май 2022 г.
Отчет за дейността на Общински съвет – Кюстендил, Мандат 2019-2023 г. и неговите постоянни комисии за периода от 26 май 2021 г. до 26 ноември 2022 г.
Отчет за дейността на Общински съвет – Кюстендил Мандат 2019-2023 г. и неговите постоянни комисии за периода от 30.11.2022 г. до 25.05.2023 г.
Споделете в социалните мрежи: