IT1
по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
- Управител
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Михаела Димитрова Цветкова |
10 |
|
Кристин Силвиева Донкова |
7 |
- Социален работник
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Милена Николова Янкова |
12 |
|
Камелия Тончева Механджийска |
11 |
|
Михаела Димитрова Цветкова |
10 |
|
Капка Емилова Владимирова |
9 |
|
Цветелина Маринова Първанова |
8 |
|
Оля Петрова Тодорова |
8 |
|
Павлин Христов Диков |
7 |
|
Венелина Николова Граховска |
7 |
|
Светлана Анатолиевна Коняшина |
7 |
|
Диана Димитрова Веселинова |
7 |
- Педиатър
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Светла Райчова Георгиева |
7 |
- Акушерка/медицински специалист
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Малинка Станимирова Димитрова |
10 |
|
Светлана Анатолиевна Коняшина |
9 |
- Специален педагог
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Ивета Ивова Димитрова |
11 |
- Логопед
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Яна Златомирова Иванова |
12 |
|
Ивета Ивова Димитрова |
11 |
- Логопед
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Ася Георгиева Чаушева |
12 |
|
Слави Методиев Давидков |
11 |
- Психолог
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Здравчо Бойков Шивачев |
12 |
- Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Виолета Славчова Михалкова |
11 |
|
Антоанета Георгиева Михалкова |
10 |
|
Нели Евгениева Христова |
9 |
|
Диана Димитрова Веселинова |
7 |
|
Елена СтрахиловаПавлова-Парлапанска |
7 |
- Шофьор
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Иво Райчов Паунов |
12 |
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции № 1, от № 4 до № 8 и № 10 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на от 1-во до 2-ро място за позиция № 2 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на от 1-во до 3-то място за позиция №9 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 12.12.2022 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове няма постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил.
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
1.Социален терапевт
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Даниела Кирилова Георгиева |
13т. |
- Медицински специалист
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Александрина Ивайлова Витанова |
14т. |
Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място място за позиция № 1,2 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
„Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
I. КАНДИДАТИ ЗА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВИ ДОГОВОРИ СЕ СКЛЮЧВАТ С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 – ВО МЯСТО.
№ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ТОЧКИ
1. Димитринка Божилова Теодосиева 16 т.
В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок, договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало
Плащането на данъка върху превозните средства може да се извърши и на две равни вноски до 30.06.2023 год. и до 31.10.2023 год. на касите в дирекция „Местни приходи” от 8:00 часа до 17:00 часа, без прекъсване. В паричния салон може да се плаща освен в брой и чрез ПОС-устройства.
За Ваше удобство плащанията на данъците може да се извършва и на касите на Изипей, Фастпей и Български пощи в цялата страна, както и безкасово за клиентите на „Първа инвестиционна банка“ АД, посредством интернет банкиране.
Напомняме, че плащания могат да се извършват чрез банков превод или онлайн през сайта на Община Кюстендил. За удобство и улеснение на гражданите е въведена услуга за онлайн плащане на задължения по местни данъци и такси. През сайта на Община Кюстендил (kustendil.bg) по всяко време, лицата могат да заплатят данъците си чрез своя клиентски идентификационен номер (КИН), издаден от Община Кюстендил и персонален идентификационен код (ПИК), издаден от Национална агенция по приходите (НАП).
Банкова сметка – IBAN
BG11SOMB91308442298644
Банков код – BIC
SOMBBGSF
Кодове за вид плащане:
44 23 00 Данък върху превозните средства;
Краткотрайните прекъсвания са възможни на 09.01.2023 г. от 08:00 ч. и 17:00 ч.
СОФИЯ, 06.01.2023 г. – Държавният Електроенергиен системен оператор (ЕСО) уведоми ЕРМ Запад, че извършва реконструкция на енергийни съоръжения в своята подстанция „Пауталия“, което налага промяна в схемата на електрозахранване от подстанцията. Това може да доведе до краткотрайни прекъсвания на електрозахранването в населените места на територията на общините Кюстендил и Невестино, в област Кюстендил, в периода между 08:00 ч. и 17:00 ч. на 09.01.2023 г.
Информация за районите, в които предстоят планирани прекъсвания, тяхната продължителност, както и дали конкретен адрес попада в обсега им, може да бъде намерена на сайта на ЕРМ Запад, в секция Прекъсвания: https://ermzapad.bg/bg/za-klienta/prekusvania/.
Уважаеми съграждани, уведомяваме Ви, че от 17 ч. на 06.01.2023 год. до 24:00 ч. на 08.01.2023г., поради извършване на годишно облагане на моторните превозни средства, временно ще бъде спряна комуникацията с всички пунктове за годишен технически преглед и всички възможности за заплащане на задълженията за местни данъци и такси, в т. ч. „Изипей“ , „Фаст Пей“, безкасовите разплащания за клиентите на „Първа инвестиционна банка“, както и възможността за заплащане на задълженията през интернет страницата на Общината с КИН или ПИК. Моля да ни извините за причиненото неудобство!
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:
• Медицински специалист – 1 щ. бр. с основно месечно трудово възнаграждение 1340, 00 лева (хиляда триста и четиридесет лв.);
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 04.01.2023 г. до 06.01.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” № 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 09.01.2023 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал” за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
05.01.2023 |
Даниела Кирилова Георгиева |
14:30 |
2. |
05.01.2023 |
Александрина Ивайлова Витанова |
14:45 |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,
КАБИНЕТ 51