IT1
Обявява за провеждане на конкурс за вакантни длъжности във Военномедицинска академия за приемане на военна служба на лица, завършили граждански висши училища в страната или в чужбина
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/oh-1192.pdf
Обявява за провеждане на конкурс за офицери във Военно-географската служба за приемане на военна служба на лица, завършили граждански висши училища в страната или в чужбина за времето от 05.04.2023 г. до 06.04.2023 г.
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/vgs-18.01.23.pdf
Община Кюстендил отправя покана към заинтересованите страни, в срок до 22 февруари до 17.00 часа в деловодството на община Кюстендил да депозират заявление за участие в процедурата по отстъпване право на строеж на фотоволтаичен парк в поземлен имот с идентификатор 16198.39.82, в местността Себесловица, землището на с. Горна Гращица.
На 23 февруари от 11.00 часа в залата на община Кюстендил всеки участник ще предостави лично на комисия своето комплексно предложение. Офертите ще бъдат отворени на място в присъствието на всички участници.
списък с имената и броя точки на класиралите се след събеседване / интервю /
в процедура за подбор на един социален работник, предоставящ услугата „Приемна грижа” в Община Кюстендил
№ |
Име Презиме Фамилия |
Брой точки |
|
Общо |
Средно аритметично |
||
1. |
Елмира Тончева Ненова |
119 |
24 |
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
- Счетоводител
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Жана Райчова Алексова |
10т. |
2. |
Даниела Димитрова Павлова |
7т. |
3. |
Елена Руменова Георгиева |
7т. |
4. |
Владислав Владимиров Димитров |
7т. |
- Касиер/Домакин
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Юлия Огнянова Георгиева |
14т. |
2. |
Анилина Валериева Стаменова |
13т. |
3. |
Анита Кънчева Йорданова |
12т. |
4. |
Камелия Петрова Стоянова |
12т. |
5. |
Росина Димитрова Милчова |
12т. |
6. |
Жана Райчова Алексова |
11т. |
7. |
Ваня Борисова Смилкова |
11т. |
8. |
Илияна Стойнева Анакиева |
10т. |
9. |
Миглена Йорданова Стойнева |
10т. |
10. |
Евгения Любчева Альошева |
10т. |
11. |
Елена Кирилова Тулечка |
10т. |
12. |
Боряна Георгиева Борисова |
9т. |
13. |
Веска Огнянова Златкова |
9т. |
14. |
Владислав Владимиров Димитров |
8т. |
15. |
Веселка Ангелова Василева |
8т. |
|
|
3.Социален терапевт
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Даниела Кирилова Петрова |
13т. |
2. |
Роза Методиева Георгиева |
12т. |
3. |
Мадлена Николова Маркова |
11т. |
4. |
Гергана Методиева Иванова |
10т. |
Трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во място за позициите в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
1. Специален педагог – 1 щ. бр.;
2. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
1. Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации, логопедия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
- комуникативни и комуникационни умения,
- самостоятелна работа в клас и в къщи,
- самостоятелно учене,
- работа в група,
- решаване на проблеми,
- критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5) Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6) Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8) Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
- за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
- за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
- за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
- за формите за самоподготовка в къщи;
9) Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10) Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11) Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14) Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.
2. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено средно образование;
2) Професионален опит – не се изисква;
3) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование, предучилищна подготовка или социално включване на деца и семейства в риск.
- да познава местните уязвими общности, техните културни особености, език, традиции и т.н.;
- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в Центъра;
2) Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на ЦУРДР;
3) Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните и битовите помещения, дворното място, фасадите и оградите около сградата;
4) Проветрява помещенията, участва в хигиенизирането на двора, окопаването на цветни алеи и др.;
5) Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;
6) Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване на детето и родителите в услугата, под супервизия на социален работник;
8) Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
9) Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
10) При необходимост подпомагане на груповата и индивидуалната работа на останалите специалисти в услугата;
11) Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
12) Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
14) Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - образец;
- Автобиография - образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 26.01.2023 г. до 03.02.2023 г. включително до 17:00 часа .
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 06.02.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
Уважаеми съграждани, уведомяваме Ви, че от 17 ч. на 20.01.2023 год. до 24:00 ч. на 22.01.2023г., поради извършване на годишно облагане на недвижимите имоти, временно ще бъде спряна комуникацията с всички пунктове за годишен технически преглед и всички възможности за заплащане на задълженията за местни данъци и такси, в т. ч. „Изипей“ , „Фаст Пей“, безкасовите разплащания за клиентите на „Първа инвестиционна банка“, както и възможността за заплащане на задълженията през интернет страницата на Общината с КИН или ПИК. Моля да ни извините за причиненото неудобство!
На основание Заповед № РД-00-104/17.01.2023 год. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:
1. Сграда с идентификатор 41112.503.385.3 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, със застроена площ 79.00 /седемдесет и девет/ кв. метра, ведно с правото на строеж. Брой етажи: 2 /два/ Предназначение: Жилищна сграда - еднофамилна. Сградата е разположена в поземлен имот с идентификатор 41112.503.385. Година на построяване - 1867 при граници: От север, изток, юг и запад - поземлен имот с идентификатор 41112.503.385 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-908843-12.08.2022 г., издадена от АГКК - гр. София.Адрес:гр.Кюстендил, ул.“Ивайло“ № 2. Имотът е актуван с АОС № 6620/23.08.2022 год.
Начална тръжна цена 23 668 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 1000 лева.
2. Поземлен имот с идентификатор 67461.21.316 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Слокощица, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-1235/13.06.2018 г.на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 4362.00 /четири хиляди триста шестдесет и два/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг вид производствен, складов обект. Предишен идентификатор: 67461.21.314. Номер по предходен план: 000169 при граници и съседи: Съгласно скица № 15-634469-14.06.2021 г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. Адрес: с.Слокощица, общ.Кюстендил, местност “Зарева вада“. Имотът е актуван с АОС № 6134/08.07.2021 год.
Начална тръжна цена 79650 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 5000 лева.
3. Поземлен имот с идентификатор 67461.21.317 по кадастралната карта и кадастрални регистри на с. Слокощица, общ. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-1235/13.06.2018 г.на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 4141.00 /четири хиляди сто четиридесет и един/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За машиностроителната и машинообработващата промишленост. Предишен идентификатор: 67461.21.314. Номер по предходен план: 000169 при граници и съседи: Съгласно скица № 15-634473-14.06.2021 г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. Адрес: с.Слокощица, общ.Кюстендил, местност “Зарева вада“. Имотът е актуван с АОС № 6135/08.07.2021 год..
Начална тръжна цена 74 100 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 5000 лева.
Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея. Търга да се проведе на 02.02.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 09.02.2023 год., при същите условия.
Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 31.01.2023 год., включително и до 07.02.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 31.01.2023 год., включително и до 07.02.2023 год. включително – за повторния търг.
Комисията по провеждане на търга да се състои от минимум пет члена, съгласно нормативните изисквания.
Със Заповед №РД-00-109/17.01.2023г. на Кмета на Община Кюстендил на 01.02.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, както следва:
За отдаване под наем на общински терен - представляващ част от имот с идентификатор 41112.525.4517, съгласно одобрена от Гл. архитект схема за поставяне на преместваем обект с размери – 7,00/11,43 м. и площ от 80,00 кв.м. за павилион за продажба на кафе и закуски, пакетирани хранителни стоки, цигари и алкохол, с начална тръжна цена 500,00 лева без ДДС, стъпка за наддаване е 50,00 лв.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №24, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 30.01.2023г. и до 06.02.2023г.
Документите се входират в деловодството на Община Кюстендил до 15,00 часа на 31.01.2023г. и за повторен до 15,00 часа на 07.02.2023г.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 30.01.2023г., а за повторния търг до 15,00 часа на 06.02.2023г.
Достигнатите на публичния търг цени подлежът на облагане с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 08.02.2023 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.