ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

ДО ЯВОР ТОДОРОВ ЛИЛКОВ
СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.102 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

ДО ИВАН ЖИВКОВ ПЕТРОВ
НАСЛЕДНИК НА ЖИВКО КИРИЛОВ АТАНАСОВ, БИВШ СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.94 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

ДО АНЕЛИЯ СТОЯНОВА МАНОИЛОВА
НАСЛЕДНИК НА ТОНЧЕ ПЕНЕВ ЗЛАТКОВ, БИВШ СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.100 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

ДО ЙОРДАН КРУМОВ МИТОВ, ВЕСЕЛА КРУМОВА МИТОВА, МАРИЯ АСЕНОВА ЧЕЛЬОВСКА И ЖИВКА КИРИЛОВА ИВАНОВА,
НАСЛЕДНИЦИ НА ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ СЕРБЕЗКИ, БИВШ СОБСТВЕНИК НА ПИ 17680.39.196 ПО КККР НА С. ГРАМАЖДАНО, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

На основание чл. 128, ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица, че със заявления вх. №УТ-23-579/ 13.12.2023 г. възложителите Светослав Людмилов Митов и Стефан Людмилов Митов са внесли за разглеждане и одобряване проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот 17680.39.101,  местност Гола Велика по КККР на землището на с. Грамаждано, общ. Кюстендил. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за вилно застрояване, с нормативи в съответствие с чл. 29 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони, отговарящи на устройствена зона – вилна зона (Ов).
Проектът се намира в сградата на община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1, етаж 1-ви, стая №19 и може да се разгледа от заинтересуваните лица.
В 14-дневен срок от съобщението заинтересуваните лица могат да направят писмени предложения, възражения и искания по проекта за ПУП-ПЗ до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 1 от Закона за устройство на територията съобщава на всички заинтересувани лица, че е внесен за разглеждане и одобряване Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на ул. „Осоговска“ между осови точки 492 – 493 – 494 – 495 – 496 – 497 – 498 до квартали 228, 225 и 224 по плана за регулация на град Кюстендил, одобрен със Запо-вед №1345/26.05.1965 г. С проекта се изменя източната улична регулационна линия на ул. „Осоговска“ до квартали 228, 225 и 224, като се изменят и уличните регулационни граници на УПИ XIV-4547, XV-4546 и I-4543 в кв. 224; УПИ XV-4542 и I-4539 в кв. 225; УПИ XII-4538, XIII-4316, XIV-4317, XV-4318, XVI-4318 и I в кв. 228 като минават по  източната имотна граница на ПИ 41112.504.1407 – второстепенна улица от КККР на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед №РД-18-96/28.10.2008 г. на изпълнителния директор на АГКК гр. София.
Възложител на проекта е Община Кюстендил.
Проектът и придружаващата го документация е изложен в сградата на Община Кюстендил, етаж 1, стая №19 и в едномесечен срок от датата на обнародване в „Държавен вестник“ може да бъде разгледан от заинтересуваните лица.

Споделете в социалните мрежи:

Уведомяваме ви, че на 28.03.2024 г. 11:00 часа в Заседателната зала на община Кюстендил ще се проведе обществено обсъждане на доклад за оценка на въздействието върху околната среда и доклад за оценка на степента на въздействието върху защитените зони на инвестиционно предложение „Модернизация на железопътна линия Радомир – Гюешево – граница с Република Северна Македония.
Възложител : ДП “Национална компания железопътна инфраструктура“
Докладът за оценка на въздействието върху околната среда и докладът за оценка на степента на въздействието върху защитените зони , с всички материали и приложения към тях,  са на разположение за запознаване, в периода от 10.02.2024 до 28.03.2024 г. на официалната страница на община Кюстендил, и в стая №23 в сградата на община Кюстендил, всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo: 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

13.02.2024 ГОД. (ВТОРНИК)

1.                   

 

Вх.№10/05.02.2024г.

10:30 ч.

2.                   

 

Вх.№11/05.02.2024г.

10:40 ч.

3.                   

 

Вх. №12/07.02.2024г.

10:50 ч.

4.                   

 

Вх. №13/08.02.2024г.

11:00 ч.

5.                   

 

Вх. №15/09.02.2024г.

11:10 ч.

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.002-0093-C01 по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:  

I. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1.        

Вх.№10/05.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

2.        

Вх.№11/05.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

3.        

Вх. №12/07.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

4.        

Вх. №13/08.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

5.        

Вх. №15/09.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

Отговаря на изискванията

 ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1

Вх. №14/09.02.2024г.

Експерт „Социални дейности“

 

Завършеното образование не е съгласно изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

До Георги Добрев Симеонов, гр. Кюстендил, ул. „Цар Освободител“ №261      
До Ралица Страхилова Анкова, от гр. София, ул. „Дамяница“ №2

Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че със Заповед №РД-00-1788/ 08.12.2023 г. е одобрен Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ IV-347, УПИ V-355 и УПИ XVII-355 в кв. 27 по плана за регулация на с. Слокощица, общ. Кюстендил. С проекта се изменя дворищната регулация между УПИ IV-347 и УПИ V-355 в кв. 27 и дворищната регулация между УПИ V-355 и УПИ ХVII-355 в кв. 27 по плана на с. Слокощица, общ. Кюстендил.
Възложител на проекта е Маряна Добрева Симеонова.

Споделете в социалните мрежи:

ДО
ИГНАТ НАЧЕВ ИГНЕВ, ГЕОРГИ РАЙЧЕВ РАЙЧЕВ И СОФИЯ РАЙЧЕВА ПОРОЖАНОВА, НАСЛЕДНИЦИ НА РАЙЧО ПЕТРОВ СТОЙКОВ, СОБСТВЕНИK НА УПИ VIII-7, КВ. 5 ПО ПЛАНА ЗА РЕГУЛАЦИЯ НА С. КАМЕНИЧКА СКАКАВИЦА, ОБЩ. КЮСТЕНДИЛ

На основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на заинтересуваните лица Заповед №РД-00-3/02.01.2024 г., с която Кметът на общината одобрява проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ I-5, УПИ II-5, УПИ VII-37, УПИ VIII-7, УПИ IX-8 и УПИ X-8 в кв. 5 и улица  с о. т. 12 – о. т. 13 – о. т. 14 /ул. „Осогово“ по плана на с. Каменичка Скакавица, общ. Кюстендил.
Заповедта може да бъде обжалвана по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен от съобщаване на заповедта, чрез Община Кюстендил пред Административния съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Право на закупуване на дървесина от склад или да добият стояща дървесина на корен, имат физически лица представители на едно домакинство с постоянен или настоящ адрес в населеното място, като същата се използва за лична употреба без право на продажба.  
Общото количество дървесина, което едно домакинство може да закупи за календарната година е до 10 пространствени куб. м.
Важно:
Съгласно изменение и допълнение на чл.111 от Закона за горите от 2023 год., за включване в списъка, физическите лица могат да подадат заявление по образец до Кмета/кметския наместник на населеното място, в срок до 31 март на текущата година.
     
За град Кюстендил записването ще се извършва, след попълване на заявление по образец в стая №47 в Община Кюстендил, пл. “Велбъжд“ №1, всеки работен ден от 08:30 до 15:30 часа.


 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа” /ЦПГ/  по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил“  за следната длъжност:
•Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
•Медицинска сестра – 1 щ. бр.;

За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори до 15.04.2024 г., могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1.Кинезитерапевт /Рехабилитатор – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на висше образование* Здравеопазване и спорт, Специалност – Кинезитерапия/Рехабилитация;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално с потребители;
2/ Дава съвети и изработва оценки за възможностите на потребителите;
3/ Работи по изготвени от него годишна програма;
4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането;
5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда;
6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
7/ Води необходимата документация и отчетност;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
9/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите на Центъра.

2. Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление;
2.Подбор на кандидатите по подадените документи;
3.Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец, Приложение 1
- Автобиография - по образец, Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 05.02.2024 г. до 09.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
 
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30

ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 11.01.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с провеждането на Първия национален джамалджийски фестивал “Джамала“ 2024 г. в гр. Кюстендил,  на  10.02.2024г./събота/, със Заповед РД-00-224/02.02.2024г. на Кмета на Община Кюстендил инж. Огнян Атанасов за времето от 07.00 ч. до 20.30 ч. е въведена временна организация за безопасност на движението за МПС в периметъра от улиците
 „Цар Симеон“, „Ивайло“, „Евлоги Георгиев“, „Цар Асен I“, „Христо Смирненски“, „Пейо Яворов“, „Демокрация“, “Цар Михаил“, „Мориц Леви“,  „Неофит Рилски“, „Битолска“, „Родопи“ и находящите се в периметъра обществени паркинги.    
Временната организация на движението не важи за участниците във фестивала.                                                                                                                                          

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт